... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Leilas butik

Såg att  Leila Lindholm ska starta en affär på nätet. Nu kommer svenska hem förmodligen explodera i söta, pastelliga saker som inte passar ihop med lampan från 80-talet och träpanelen - men vem bryr sig. Det är detaljerna som gör det =)

Jag är förhoppningsfull! Hoppas det inte är svindyrt utan humant och roligt.
Bild från: leilasgeneralstore.com



2 kommentarer:

Metronyx sa...

Förhoppningsfull indeed! Hoppas verkligen att sakerna avspeglar den färgsprakande och glimten i ögat Leila, och inte den nedtonade Leila vi såg i julas. Tråkigt att ditt år startade skakigt, men du har ju varit sjuk en del och humöret brukar ju dippa då! Jag tror iaf att du kommer att komma igen med full kraft innan nån hinner säga Xochimilco baklänges och joddla samtidigt!

Fridolin sa...

Pysselapati - känner verkligen igen det! Själv skyller jag på jobbet men upptäcker att det faktiskt är på helgerna jag är som mest oförmögen att göra något. Jag vill men orkar inte ta tag i det, vilket gör mig extremt frustrerad. Det är skittråkigt helt enkelt och jag känner med dig (roligare än att tycka synd om mig själv ;) ). Blev i alla fall på gott humör av att se dig tillbaks här och av de där kuddarna!