... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Nu är gula påsken slut slut slut...

Ja, här på bloggen har det varit tomt ett bra tag nu. Jag har känt mig inspirationslös och så otroligt trött och energilös så jag har inte orkat blogga något. Sen har jag visserligen varit borta över påsk också och då blir det lätt så att bloggen inte har prioritet.

Påsken i Stockholm var fin och bra. Underbart att träffa de finaste, gulligaste och sötaste små barnen igen. Gud va dom gör mig glad och lycklig. Det är ju så underbart att få umgås med de här små liven som lär sig allt för första gången, helt fantastiskt.
Och det var skönt att vara hemma hos mamma och umgås och träffa mormor och släkten och VÄNNERNA! Shajt va jag saknar mina vänner. Skärtorsdagen spenderades hos goda vänner i Solna och jag vet inte om man ska skylla på ålder eller om man ska skylla på dåligt godis som tilltugg, men att jag ens klarade av att gå upp dagen efter var ett rent under. Och att jag lyckades genomföra den släktmiddag som jag dragit ihop med hjälp av mamma var ett ännu större under. Men det var roligt och jag kan bara säga att jag saknar mina vänner så otroooligt mycket och att vi ses för sällan.

Nä, nu är det dags att sortera tvätten och imorgon kommer det godisrecept. MUMMA!
/Lalolandet

1 kommentar:

Hanneles traditioner sa...

hos oss är påsken delvis rosa :)