... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

UNDERBART "STUMPFAT" TILL UTLOTTNING

Hittade just en tävling hos "Me anda Alice" som jag bara MÅSTE vara med i.
Jag blev helt kär i det s.k. "stumpfatet" när jag såg det i wbbshopen "Mitt lilla hem".

Klicka på bilden för att tävla du också - men skynda dig för tävlingen tar slut imorgon!!!!

2 kommentarer:

Fridolin sa...

Åh en stompastake! Tycker det är så himla smart. Kunde dock inte länka nyss när jag försökte så får väl se om jag hinner tävla...

Jul i Laloland sa...

Fridolin: Hahahaha...du låter som min skånska sambo: Stompastake...aldrig hört förut, men hur som så tycker jag den är ypperlig!!!