... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

1910-talet goes trädgårdsmöbler

Jag har hittat det ultimata...det bästa, det coolaste trädgårdsmöblerna någonsin. De är något vulgära och jag blir likron lite rädd på ett sätt, men de är ändå fantastiska!!!
Det går i lite tidigt 1900-tal/sent 1800-tal-aristokratiskt-Madicken-sommarfeeling.
NÄR jag har en trädgård, med damm, då ska jag även ha sådana här. Titta och njut!

Jag ser framför mig ett par 20-tals baddräkter med ben i samma randiga tyg.

För den ensamma kvällscognacen

Hattar, solparasoller och små glas med fruktvin...

Och så en damm, gärna med änder och några barn som spelar krocket i bakgrunden...

Ni kan hitta mer varor i samma stuk om ni kollar in hemsidan:
                            Mygind Design
Alla bilder kommer från mygind.se

Va tycker ni ??? 
//J

3 kommentarer:

Metronyx sa...

Tjo ho. Vet du, jag har inte kunnat kommenterat på din blogg på ett par dagar, men nu kommer det: det var ta-me-fan det mysigaste i trädgårdsmöbel väg jag sett på länge. Irrationellt nog fick jag lov att se på Saltkråkan klipp på youtube och sedan grubblade jag över om jag hade råd att beställa lite mer säsonger av Jeeves och Wooster ; P

Jessica sa...

JAAAAAAAA! Det är ju sååååå Jeeves & Wooster!!!!!

Kan riktigt höra den klickande musiken i bakgrunden. Men visst är de underbara!!

Maggan sa...

Sådan trädgårdsmöbel skulle jag vilja ha