... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Shopping-söndag!

Tog sambon i hand och gick ner på stan idag. Clas Ohlsson är ju lugnt en favvoaffär och jag skulle kunna köpa alla julklappar där en jul t.ex. Men nu blev det inga julklappar köpta, men däremot några härliga sommarpiffiga grejer till mig själv.

Den här radion har jag sneglat på länge och det var läge att slå till idag!
Jag älskar den redan och lyssnar just i skrivandets stund på Sommarprataren i P1.

Kunde inte låta bli att köpa lite fina sommriga tallrikar och muggar.
Sen blev det underbara, prickiga hyllpappret mitt.


Nu ska jag snart ta tag i balkongen och plantera om lite växter och hoppas att det inte kommer mer regn...men det känns inte så troligt!

Tjing!
//J

2 kommentarer:

Metronyx sa...

Precis - sommardjur, men inte småkryp. Radion är supermysig. Har insett att en liten radio vore behändigt, men alla coola är ju stora! Nåja, det var dagens i-landsproblem : )

Maggan sa...

Vilken snygg radio.