... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Förnyelse och pånyttfödelse.


 Plötsligt är det varmt ute och då ska ju balkongen göras i ordning. Jag som inte levt utanför våra fyra väggar den senaste månaden har inte gjort mycket därute. Men det är på g.
Några gamla saker har fått nytt liv - väggkrukor och ena balkonglådehållaren(?)

FÖRE
FÖRE
De här gröna väggkrukorna hade blivit blekta och skavda och jag ville fixa till dem lite. Samma sak med den här balkonglådehållaren. Den är inte särskilt rolig och jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare... Men POFF; lite rosa sprayfärg senare så:

EFTER

Nu fattas bara lite växter

Jag gillar att väggkrukorna inte blev heltäckta,
utan det gröna lyser igenom på vissa ställen
EFTER
Har ni fått ordning i era trädgådar, på altaner, balkonger eller bakgårdar?????
/Jessica

1 kommentar:

Maggan sa...

Snyggt