... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Ibland...

...gör även den bästa misstag. Då underförstått att den bästa är JAG.. Queen of fucking everything....jada jada. Men det betyder ju även att regera över allt som går fel.
För ett X-antal inlägg sedan fick ni se den fina pallen i hallen. Nytt, snyggt orangefärgat och fågelaktigt tyg = Himla fräsigt!

Men nu är alltså hallen färdigmålad...och så har jag och min kärlek gjort tavlor att ha på ena väggen av just tyg och nu matchar dom inte pallen. Så nu måste jag klä om pallen i hallen IGEN!
Inte hela världen (och definitivt inte ens halva), men lite tjåligt ändå.
Här är i alla fall tavlorna. Jag fyndade mycket billigt tyg på Ikeas fyndavdelning förra veckan och då kom min konstnär till lalo på att vi borde göra tavlor av dom. Så vi traskade iväg till "vår mataffär", gick en trappa ner till "klippet" som undervåningen heter, och fyndade dukpanåer.
Tips: Om ni är i LKPG någon gång så ta er till mataffären PRISO och gå ner på undervåningen. Där kan man göra rejäla fynd!!!!
Här är tavlorna. Hallen får ni se när hela är klar. För vi skulle ksruva upp hatthyllan och ena skruven pajjade och det fanns inte rätt storlek nere på stan. Men tavlorna kommer här i alla fall:

P.s. AJ LAVV ATT ANVÄNDA HÄFTPISTOL!!! D.s.

5 kommentarer:

Mamma sa...

Snygga tavlor.

Fridolin sa...

Det var ju lite surt men SUPERFINA tavlor. Jag tittade på det där tyget men blev lite besviken att det var så stormönstrat = behöver mycket plats för att komma till sin rätt. Tavlor var ju en utmärkt idé!

Damen sa...

Åh, det blev jättefint, jättefint JÄTTEFINT!!!!!!
åh, fint. <3

Metronyx sa...

Ja,vad ska man säga ? Det blir sällan som man planerar. Men man lär sig av sina misstag. (Inte för att jag brukar göra det, men det kanske finns hopp för dig : D )

Lalolandet sa...

Mammut: TACK!

Fridolin: Ja, himla bra med tavlor faktiskt, för att slänga upp hela på väggen blir lite lekskola.

Damen: DAnke shön vackra mö!

Metronyx: hahaha, sant. Men jag är bra på att göra samma typ 3 gånger på raken bara för hjärnan får kortslutning =D