... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Metronyx!!!

Hoppas nu att jag lyckades fånga din uppmärksamhet för om jag inte minns fel så var din ena dotter ett stort fan av filmen "9"!!??!!

Kolla då in den här:
Snygg va! FInns på cdon att inhandla för 159 riksdaler och tröjan är skitsnygg!!! (klicka på bilden för direktlänk)

För övrigt dragar jag iväg till skånelandet för BRÖLLOP imorgon!!!! EN av mina allllllllra bästa, finaste och underbaraste vänner gifter sig med sin kärlek och det ska festas loss rejält!!
Åter på söndag!
Tuddellooouuu

1 kommentar:

Metronyx sa...

Att du fångade min uppmärksamhet är något av ett understatement LOL. Jag ryggade faktiskt tillbaka när jag såg mitt namn så stort,ha,ha. Men tack för tipset. Ha det bra på bröllopet : D