... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Nya tider - nya tag!

Den här bloggen har legat i träde ett bra tag nu. Jag kände mig bloggtrött efter julbloggandet sist och hade ingen lust att dra igång den. Men nu är det andra ljud i skällan.
Lilla Lalo har kommit till oss och ett helt nytt kapitel i livet har börjat.
Det här året kommer jag vara mammaledig och jag har redan förstått att det inte blir mycket tid över till pyssel och så med en liten, men något ska jag väl hinna i alla fall =)





Jag tror att det även kommer handla mycket om henne här på bloggen, det är ju vårt första år tillsammans och vi ska lära känna varandra och det ska bli så roligt att få veta vem hon är och vad hon gillar och inte gillar. 
Idag har vi varit ner på stan och tagit en promenad och när hon vaknar (när som helst nu tror jag) ska det ätas och sen tränas på att ligga på mage - något hon inte alls tycker är roligt - det har vi redan lärt oss ;)

Så välkomna tillbaka eller välkomna nya läsare - nu gör vi 2015 till ett glädjens år!

//Jessica

1 kommentar:

Bettan sa...

Grattis till den lilla. Lycka till.