... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Gott att ge bort

Lyckades på något sätt snubbla in på den fantastiskt fina bloggen:
Linneas skafferi

Efter att ha botaniserat runt bland hennes fina bilder och recept fann jag att hon gett ut en bok som är GIVEN på min önskelista till tomten i år och som jag tror även kan bli en superbra "ge-bort-bok" till någon som är pysslig och hemmabakare.
Boken heter "Gott att ge bort" och på ADLIBRIS kan man få sig ett läsprov i den. Kolla ni också!!!


4 kommentarer:

Fridolin sa...

Vad lustigt! Jag hittade också till Linnéas skafferi häromdagen av en slump. Superfin bok!

Metronyx sa...

Nu måste jag få fråga om jag har fel på min uppladdning av din sida ,eller har du tagit bort äldre inlägg. Jag menar ställt in så att man bara ser ett inlägg åt gången?

Lalolandet sa...

Fridolin: Ja, men visst är den. Och hennes sida är himla fin också tycker jag.

MEtro: JAG SLITER MITT HÅR!!! Inställningen står på "7 inlägg per sida". Men av någon anledning syns bara ett. Både här och på julbloggen. Det är både fult och irriterande. Inte ens min dataprogrammerare till sambo kan förklara händelsen. Summa summarum: Blogger är onda!

Jul i Laloland sa...

Hm...nu vet jag vad som är fel. Blogger har ändrat så nu om det är 7 inlägg på en sida så försvinner inte det sista och ett nytt läggs till, utan HELA sidan går vidare och en ny får påbörjas. Va kasst, måste lösa det!