... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Vinn ett fat



Nu kan du också vara med och tävla om ett personligt fat från : "Muggar m.m." på bloggen "Fyra årstider"
Kolla in Lottas blogg och tävla du också!
Jag vill ha ett som det står:

"Sänk mitt hjärta som en sten
Ge mig en käftsmäll Jag är feg"



Var med och tävla du också!!!


4 kommentarer:

Fridolin sa...

Betydligt coolare text än hallongrottor! Hoppas du vinner! :)

Fridolin sa...

Lustigt förresten, jag har lyssnat på Kent idag (ovanligt för att vara mig)

Metronyx sa...

Ja vem vill ha ett fat det står "fridens liljor" eller nå ; P

Jul i Laloland sa...

Fridolin: Tack, det hoppas jag också. Kent löser för övrigt den värsta förkylning kan jag lova dig!!! Fortsätt lyssna.

MEtro: "Fridens liljor" är annars ett uttryck som används för sällan idag tycker jag. Jag tycker att alltfler ska prata som i gamla pilsnerfilmer.
Här i familjen har vi även börjat säga SALVE när vi möter någon.