... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Snyggaste tissharna ever

Jag fick ett mail för någon vecka sedan om en nyöppnad internetaffär som säljer t-shirts. Nämligen: T-Shirt.se (systerföretag till Roligaprylar.se som jag bloggade om för ett tag sedan) Och det säljs inte vilka som helst utan SNYGGA och COOOOLA sådana. Det blir alltså stor "vill ha-faktor" på dagens inlägg.
Men jag menar... vem vill INTE ha någon av tissharna nedan. Den första toppar redan julens önskelista!!!

Klicka på bilderna så kommer ni till affären


Perfekta julklappar eller presenter till glada barn från 80-talet. Oh... I remember the 80´s....sweet!

/J

9 kommentarer:

Fridolin sa...

Dirty Dancing...Jag vet inte hur många gånger jag sett den filmen. under åttio-och nittiotalet gick den varm i videobandspelaren i alla fall. Grymma tishor.

Lalolandet sa...

Frido: JAAAAAAAAAA! En rast i 3:an vid "stängerna" så recenserade jag och en kompis HEEEELA filmen och i princip alla repliker.
Precis som du har jag nog sett den ett X-antal gånger...och jag tröttnar inte =)
Jag SKA ha vattenmelontishen!!!

Metronyx sa...

My god!!! Min kompis älskar dirty dancing och citerar just "I carried a watermelon" hur ofta som helst, så den måste bli en födelsedags present. Var hittar du allt kul människa. Tack för tipset. Återigen OMG OMG !

Lalolandet sa...

Metro: Kompisen MÅSTE få en tishe!!!
"Ja du...internet är en oändligt värld av roligheter" *läs det med Björn Ranelids röst* ;)

Ulrika sa...

melontröjan måste bara bli min!

Damen sa...

åh, Ponnyn, PONNYN! <3

Jul i Laloland sa...

ULRIKA: Kanske en facebookgrupp??? "Vi som bar vattenmeloner"

Damen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

bubbelgum & sockervadd sa...

Det gick inte att kommentera på inlägget om balkongen. Men herregud vad snyggt!!!!! Det ska du helt klart vara nöjd med!

Jul i Laloland sa...

Bubbelgum... : TACK!
hm...får kolla inställningarna om jag måste ändra något, klart man ska kunna kommentera. Tack igen!