... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

BROARNE - Inredning för egensinniga


Jag älskar Broarnes butik.
Deras grejer är precis som jag vill ha dem; färgglada, inspirerande och ROLIGA.
För inredning ska vara just den perfekta blandningen av roligt - praktiskt-och- snyggt.
Sen är priserna bra också, för jag vill inte behöva betala hur dyrt som helst för snygga grejer.
In och botanisera, där finns mycket du kan önska dig i julklapp...eller köpa till andra !
/J

2 kommentarer:

Metronyx sa...

Jag kan se mig själv i ett Rice-förkläde bakandes från Leilas bakböcker : ) Pretto åsido så är det skönt med färg som sagt var !

Jul i Laloland sa...

metronyx: Åh, jag kan se MIG göra exakt samma sak...älskar Rice, älskar Leilas bakverk, älskar Broarne och älskar FÄRG