... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Det härliga...

...med att veta att man får en lön är att man kan köpa saker man blir kär i på direkten utan att tänka. Igår på väg hem från jobbet blev jag kär i några ljusgrejer. En annan härlig sak är att handla på rea. Jag är en sådan som mer än gärna gräver mig ner i rearöror och kartonger. Det är DÄR jag gjort mina allra största fynd. Här är fem till:

De kostade NITTON kr/st
Möjligtvis köper jag glasfärg och duttar på dem, men jag gillar dem såhär också



/J

P.s.
Blir perfekta även till jul =)
D.s.

2 kommentarer:

Mamma sa...

jag håller med dig ljusstakarna var jättefina.

Jul i Laloland sa...

Mamma: Tack!