... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Jag älskar skor ...

... jag har bara inte råd att köpa dem alla gånger.
Men även om man inte kan köpa dem kan man kolla på dem. Och det har jag gjort.
Brandos.se har en herrans massa underbara skor. Ni får en bråkdel.
Min filosofi när det gäller kläder och skor är att det ska vara ROLIGT. Det ska vara roligt att titta på och roligt att bära. Allt blir så himla mycket roligare då.
Jag har fått mången skrattande kommentar om mina kläder i mina dar, but nevermind. Jag gillart och det är faktiskt allt som betyder nått.
Men här kommer skorna...titta och njut:






Alla bilder är från Brandos.se

Det är söndag idag, imorgon börjar en ny vecka och det är PRICK en vecka kvar tills knäoperation. Jag gillar inte att operera knät, och nu blir det 3:e gången. Fan...jag börjar nog bli nervös tror jag....jaja, ikväll har jag fått min kärlek att gå med på att kolla på Ensam Hemma =D
/J

4 kommentarer:

Mamma sa...

En del av skorna var väl söta men inget för mig.
Hoppas ni får det mysigt på er ensamma hemma kväll

Metronyx sa...

Hm, hade blivit mer fundersam om du hade GILLAT att operera knät. Då kanske misstankarna om nån slag udda fetish böjning spirat. Det kommer att gå bra, gläd dig åt att du har normala instinkter. Att folk skär i en är inte angenämt även om syftet är det.
PS. Mina favorit skor var de första : )

Jul i Laloland sa...

Mamma:Blev ingen ensam hemma. Men skorna är himla fina =)

Metro: sant. Jag borde vara glad att det känns jobbigt.
Om man gillar att lägga sig under kniv är det något allvarligt fel norr om axlarna.

Hannele på Hisingen sa...

såna där får du inte visa....
vill ha alla :)