... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Bokperiodare

Jag älskar lukten av bibliotek i böcker. Jag älskar lukten av gammalt papper i böcker som jag köper på loppis. Jag köper böcker bara för att de är fina och jag kan aldrig, aldrig, aldrig - kasta en bok. Det jag däremot kan göra är att köpa fler och fler. Men jag är lite av en periodare. Ibland köper jag böcker på löpande band och ibland kan det gå jättelång tid emellan.

Idag slog jag i alla fall till på några Novellix-böcker.
Superbra presenter!

Det här är nått att ha på muggen - bättre än korsord!

Annars så håller jag fortfarande på med Nattens väktare. Jobbet har tagit så mycket tid så att jag inte hunnit läsa klart. Men i helgen så!!!

//J

1 kommentar:

Fridolin sa...

Kolossalt snygga omslag måste jag säga!