... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Antitantblommandet som kom av sig

Jag har alltid avskytt Rosengeranium - blomman som är sådär lite luden och luktar instängd tantlägenhet. Jag har heller aldrig gillar Pelargoner - de är tråkiga och tantiga!
Döm därför om min förvåning när jag insåg att den här bosatt sig i mitt hem ...



Jag erkänner mig besegrad men hävdar starkt till mitt försvar att det handlar lite om att de bara kostade 20 kr och vi måste fylla ut med blomter ...
//J

1 kommentar:

Fridolin sa...

Nä..men pelargoner är ju fina! Och lättskötta vilket är ett väldigt stort plus i mina ögon. Fin färg också!