... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Loka + glass = sant

Lokas nya smaker är intressanta.
Själv rasade jag över den här twisten på Pressbyrån i förrgår. Smakar jättemycket chokladshake, gott, men märkligt!


Det finns även i citronpajsmak och jordgubbsglass - låter asgött. Ska jag testa nästa gång!
Lägg till bildtext
Har ni smakat - vad tyckte ni???
/Jessica


4 kommentarer:

Metronyx sa...

Öh, vad orättvist här uppe i Nomansland är den nya smaken "kiwi"! Vem vill ha det när man ser alternativen. Återigen en diskriminering av oss norr om Mälardalen :(

Fridolin sa...

Nu ser jag inte vilket datum detta publicerades men tänkte APRILSKÄMT. Vatten med chokladshakesmak liksom...går det?

Men Metronyx har ju svarat innan 1:a april så nu fick jag lite att fundera på, t.ex. om det är något som borde testas.

Metronyx sa...

Ha, Ihave returned to the thread......och provsmakat. I Sveriges största by hade de denna, som av någon anledning inte finns i hela Mora. Så jag kastade mig glädjefullt över den och blev lite överraskad. För ärligt talat, jag hade förväntat mig att den skulle vara lite äcklig, men jag gillade den faktiskt. Mer aromen än smaken dock, men ändå. Briljant idé. Kul smak.

Metronyx sa...

Vet inte om det här räknas som stalking att skriva tre gånger i samma tråd om bubbelvatten men jag och familjen testade Lemon Pie igår. Det häpnadsväckande är att själva vattnet , det kändes som vatten, men efteraromen var som "vainljfudge" enligt maken, "citronpaj på riktigt" enligt tonåringen och själv tyckte jag att det var som citronvaniljdoft. Märklig smakupplevelse. Så nu uppmanar jag alla att testa, för jag vill höra åsikter!