... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Lalolandet goes Facebook

Även jag har tagit steget och skaffat ett cyberansike; LALOLANDET PÅ FEJJAN.

Här brevid finns även en "gilla-knapp"....gud jag är så modern!
Sidan är lite under konstruktion, men det blir väl fason på det också till slut hoppas jag.

Så gilla på och ge er till känna om ni finns där så jag kan gilla er (det gör jag ju redan här).
Nu är det sista jobbdagen för veckan och sedan är det MOUSEGUARD som gäller för hela slanten.

/J

3 kommentarer:

Bettan sa...

jag har bestämt mig för att bojkotta facebook. Men jag kanske ändrar mig. Man vet aldrig jag kan ju ändra mig.

Fridolin sa...

Jag trycker på gilla-knappen!

Metronyx sa...

Så ultra modernt ; P Jo men jag ska så klart gilla .