... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Dagens köp!

I adventspresent fick ,av min snälla sambo, en vecka ett presentkort på Lagerhaus. Duktig som jag är rusade jag inte dit på en gång utan skulle vänta ut mellandagsrean. Men klantig som jag även är så kom jag mig aldrig för att ta mig in på Lagerhaus under denna underbara rea-tid och nu är den såklar inte ens ett minne blott hos mig.
Men idag gick jag in och hittade, SÅKLART, hur mycket fint och roligt som helst.
Med mig hem fick jag dessa. Burken kommer få en kompis då jag känner att man måste ha minst TVÅ. Den matchar även våra popart-vinglas så två är nog ett MÅSTE känner jag =)


Ett badskum med hallondoft då vi numer har ett gigantiskt badkar

Två stycken minihanddukar med Pacman på som man "löser upp" i vatten... börjar vi ana ett tema här på bloggen månne???

Det var dagens fynd. Imorgon hoppas jag göra några eller något på second hand.
// Lalolandet

4 kommentarer:

Fridolin sa...

Fina fynd.Pacman är söt. :)

Lalolandet sa...

Ja he´s a cutie. Men jag ÄÄÄÄLSKAR burken allra mest =)

Hannele sa...

Kul saker du hittat, loppis är toppen också.

Jul i Laloland sa...

Hannele: Älskar loppis. Men igår blev det inga fynd. Men det är ju det som är så roligt; att LETA =)