... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Tavlan ...

Jag skrev igår om en tavla jag höll på att göra. Idag efter second hand-raiden, som innehöll 3 böcker och en tjock virknål, färdigställde jag den. Här är resultatet. Bilderna är dock rätt kassa för jag fick inget bra ljus och det jag väl fick reflekterades väldigt mycket i hobbylacken som jag målat bakgrunden med ... men ni ser nog principen ändå =)


3 kommentarer:

Jensan sa...

Nom nom nom nom....

Fridolin sa...

Gulligt. Har aldrig tänkt åatt pacman kunde vara så dekorativ. :)

Jul i Laloland sa...

Fridolin: Hehehe, ja, hos tvspels-nördar går han hem i alla fall =D