... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Kortpyssel

Idag fyller min kärlek år. Ikväll blir det lite fruktsallads-kalas. Men nu på morgonen har vi firat med paketöppning på sängen, grötfrukost och sen har han traskat iväg till skolan.
Det låg några mycket bra presenter vid sängen och väntade på att få öppnas imorse, men det fanns även ett kort, som jag själv (såklart) pysslat ihop och faktiskt blev väldans nöjd med.

Nu hamnade bollarna lite på snedden, men det kan jag leva med.
Tv-spel och retrospel framförallt är något som är ganska stort i mitt och min sambos liv. Pacman är ju ett hederligt spel som man inte tröttnar på i första taget ... precis som Tetris =)

//Lalolandet

4 kommentarer:

Jensan sa...

Snyggt värre var kortet! Andra spel man inte tröttnar på i första taget är Diablo och Baldur's Gate, men det vet ju du allt om din bassebyssa...

Lalodtrottning sa...

Tröttnade man mycket på Diablo och BAldur´s Gate, sa du?! Okej, men då kan vi kasta dom. Finns ju ingen anledning att ha kvar dem om du ändå inte spelar dem.

lolla sa...

hejsan
vilken trevlig och rolig blogg du har...
pysslig är du åxå, med massa inspiartaion
hit kommer jag tillbaka ;)
kram lolla

Lalolandet sa...

Lolla: Hej! Kul att du hittade hit, du är välkommen tillbaka när som helst. Nu ska jag kolla in din blogg =)