... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Saker man borde ha

ROLIGA PRYLAR finns det just... hur mycket roliga prylar som helst. Jag som älskar kitsch och ja lite sånt älskar den här sidan. Kolla här nedan på sakerna som man borde ha....
p.s. Om du klickar på bilderna kommer du direkt till produkten på roliga prylar.se d.s

Man borde till exempel ha en supermario-8-bitarsvägg...


Eller såna här coola porslins-muffin-formar. Dom är charmiga

Åh tänk den som ändå hade en hamster. Min skulle LUGNT få en rosa bil att transportera sig med när han ska till zoo-affären, köket etc.
Självlysande pressepapper vill väl alla ha. Tänk vilken hit till jul.
(P.s. det finns en massa reasaker på roliga prylar som är julrelaterade...lika bra att börja nu för snart är vi ändå där...klicka här)
Kanske flossa tänderna med cupcakesmak??? Roligare än mint i alla fall. I WANT
Lite powermints har ingen dött av...
Nu kommer CRESCENDOT, den allra bästa.
Jag har nämligen varken lust eller är dum nog att göra mig mindre än jag är,
så det här är kanske årets julklapp till mig???
...har jag nämnt att jag inte är blygsam av mig heller???

/ Queen of Lalolandet

Alla bilder kommer från Roliga Prylar.se

9 kommentarer:

Lotta sa...

Men jösses, en sån Mariovägg hade ju varit fantastiskt!

Jul i Laloland sa...

Lotta: Ja eller hur. Jag önskar vi hade ett datarum då hade det fått bli en Mariovägg därinne. Blir himla sugen på att spela nu så det får nog bli en omgång i eftermiddag när disken är diskad och kaffekannan fylld =)

Dan nilsson sa...

Vilken kul lista på favoriter från oss. Kul att läsa :)

Mamma sa...

Jag skulle kunna tänka mig att köpa det sjävlysande presentpappret.

Fridolin sa...

Ja den där väggen med Santana..eh jag menar Mario, är rolig!

Ulrika sa...

shit va kul! Mario bros väggarna, vilken nostalgi!

Jul i Laloland sa...

Mamma: förstod att du skulle gilla det!

Dan: Tack!

Fridolin: HAHAHAHA true, true!!!

Ulrika: Tänkte lite på dig när jag såg förklädet ;)

Metronyx sa...

Åh vilken bra affär, har helt klart bokmarkat den. Min äldsta som har en hamster älskade bilen. Tack för att du bloggade om denna affär.

Jul i Laloland sa...

Metronyx: Gud, det var så lite så. Men visst är den underbar. Hur mycket som helst som man inte visste att man ville ha eller behövde =)
Jag hoppas hon(om jag minns rätt???) får en hamsterbil. Det är ju knappt värdigt att vara hamster om man inte har egen bil...ni har väl sett G-force (som visserligen är marsvin...same same but different ;)