... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Vinn koppar från Koffert

Åh, de här kopparna kan man vinna på "Fyra årstider". Dom kommer från Koffert och är underbara. Jag vill ha två med texten: "Rymdfärd ända till stjärnorna".
Klicka på bilden nedan och var med och tävla ni också.


Tävlingen avslutas den 15 juni

4 kommentarer:

Metronyx sa...

Problemet om man skulle vinna hade varit att VÄLJA citat, för det finns sååå många bra.

Fridolin sa...

Åh de är helt ljuvliga!

Jul i Laloland sa...

Metro: hm....undra om jag missuppfattat. Jag trodde man bara fick välja dem som stod på hemsidan. Men om man har fritt val...ja herre min je...men då tar jag nog mitt eget: "Rosa är inte en färg, det är ett tillstånd"

Fridolin: Ja...visst är de tantsomriga och sommarstugeaktiga - Me love!

Fridolin sa...

Om man får välja citat helt fritt blir de ju ommöjligt ännu bättre! Ditt rosa-citat fick mig att tänka på något kul min lillasyster skrev p åsina converse när hon gick i sjuan..."Drömmar gjorde av rosa moln" eller nåt sånt. Måste fråga henne om det när vi ses. :)