... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Snirkla

Snirkla.se har just nu utförsäljning. Och jag tog tillfället i akt att beställa lite saker. Personligen så ÄÄÄLSKAR jag BLAFRE:s produkter, och eftersom jag ÄÄÄLSKAR plåtburkar av någon anledning så var Snirklas utförsäljning mycket välkommen.

Jag har läääänge önskat mig en sådan här klocka och slog till nu när jag bara behövde betala en spottstyvel för den.

Jag beställde en sak till...men det ska bli en presse så den kan jag inte visa.
Kika in hos Snirkla ni också, kanske hittar ni "DEN" saken.
see ya!

2 kommentarer:

Fridolin sa...

Åh fy nu blev jag våldsamt avis på dina burkar. Särskilt de med djuren på. Undrar dock om jag har rum för fler burkar. Då måste jag komam p ånågot bra ställe att ha dem på. Och man vil lju att såna där gobitar ska stå framme...

Jul i Laloland sa...

Friodlin :Ja eller hur. Jag vill ju inte stuva in dem i nått skåp och jag kan inte bara ha dem stående på bordet typ...jag har inte kommit på nått bra än, men snart så.