... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

#3

Day 03 – Your favourite series.

Hmm...nu har jag tänkt på den här sedan ett par dagar tillbaka och jag förstår inte riktigt hur den är menad. Är det bokserie eller serie på tv?
Men precis som litteraturen är den tolkningsbar så jag tolkar den såhär:

True Blood
Dexter
Klicka på bilden för att komma till dess hem

Sherlock Holmes
Fler som kunnat fått vara med finns såklart, men jag nöjer mig såhär!
//J

2 kommentarer:

Metronyx sa...

Ja fast iaf finns ju både Sookie och Sherlock i bokform så... fel kan det ju inte bli : D

Lalolandet sa...

Etu Dexter finns i bokform...om än den kom EFTER serien...?