... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

GLÖM INTE:

TÄVLINGEN!
Än är det tid att vara med och tävla om en sprits från Rice i samband med den fantastiska butiken "Miss Juniversum.se".
Gör såhär om du vill tävla:

Lägg in bilden nedan (den gula) och texten under på din blogg.
Glöm inte att länka tillbaka till mig och Miss Juniversum.
Skriv sedan ett inlägg på din blogg som innehåller ditt bästa bakrecept. Det kan vara allt från kakor till tårtor, det spelar ingen roll.
Skriv i kommentarsfältet här hos mig att du är med i tävlingen och länka till ditt inlägg.

Om du inte har en blogg så skicka ett mail till FEM personer + mig (lalolandet@gmail.com) där du bifogar bilden nedan, länkar till mig och till Miss Juniversum.se samt skriver ditt favoritrecept. Lämna gärna en kommentar i kommentarsfältet även om du tävlar via mail.
Jag kommer att publicera inkomna mailrecept här på bloggen.

Smarrigast recept vinner. Tävlingen pågår till och med den 25/3. Lycka till!



"Jag är med och tävlar hos Lalolandet, om en Rice-sprits från Miss Juniversum.se
gör det du också"

Inga kommentarer: