... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

TÄVLING!



Kolla in den här tävlingen, man kan ju inte låta bli att vara med: MATERIELLTJEJ.
Man kan vinna alla dessa tyger och det vill jag VERKLIGEN göra. Jag ser framför mig redan nu hur bra muffinstyget blir i dukform på min balkong i sommar ...*välbehag*
Man behöver bara skriva en kommentar, vad man skulle sy av tyget och sen är man med, busenkelt! Va med ni också.

4 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjoppla! Men alltså, vilka tyger. hade gärna sytt ett lapptäcke med dem. Har just fått en symaskin av min söta sambo. Men nu var det ju inte här man skulle motivera sig, det var på hennes blogg. Men jag blir inte med utan håller tummarna för dig och att du får dig din fina duk istället! :)

Ha det toppen!

Jul i Laloland sa...

Rosa hemmet: men åhh. Här skrev ju jag ett JÄTTELÅNGT svar igår..och det finns ingte kvar .Va tjåligt!
Jaja, tygerna är i alla flal underbara och jag skulle vilja ha en nyckelpige eller muffinsklänning =)

retroromantikern sa...

Åh!
flämt; de mexikanska dödskallarna, och åh, tyget med se små djuren... jag kreverar! Just tygerna med skallarna har jag flera gånger funderat över att nät-köpa, men aldrig kommit till skott.
åh himmel vad fint!

Metronyx sa...

Tack för tipset för tygerna är så vill-ha framkallande. Muffinsarna var så söta.