... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Och vinnaren är....................

Nu är tävlingen avgjord. Jag är mycket glad för de som ställde upp i tävlingen och det har varit roligt att jag hittat några nya bloggar tack vare den. Men en vinnare är utsedd.
Det är min kakälskande sambo som fått fria händer att provsmaka och det var en jämn kamp i slutet mellan två recept men till slut segrade:

FRIDOLIN

MED SIN CHOKLADTÅRTA MED LÄSKIG GARNITYR!!!


Klicka på bilden så kommer ni till receptet och Fridolins blogg!


GRATTIS FRIDOLIN !!!


Om du mailar din adress till mig så kommer vinsten på posten så snart som möjligt!
Och till er andra säger jag bara: Tack för medverkan och håll utkik efter nästa tävling, jag hoppas den kommer snart!

4 kommentarer:

Fridolin sa...

Oj, man tackar och bockar! Jag känner mig mycket hedrad! :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Underbar tårta!! =)

Nu kulig tävling hos Tant..

http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

..med chans att vinna presentkort från en najsig barn~inrednings~presentbutik :)

Kram

Jul i Laloland sa...

Fridolin: DU ska inte tacka. Det är ju vi andra som ska göra det för att vi fått ditt smarriga recept. Detta ska bli årets påsktårta. Men förmodligen utan spindelnät =)

Fridolin sa...

He he, en påskspindel har väl ingen dött av? Alla påskkärringar med heder har väl en? Tror att jag kan ha en beskrivning, eller i alla fall bild på en marsipankyckling på bloggen från förra årets påsk. Kanske passar bättre?