... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

TÄVLINGSDAGS





Jag fick ett mail efter mitt förra inlägg om underbara prylar från Miss Juniversum där jag fick frågan om jag ville ha en tävling på bloggen sponsrad av butiken. Jag tackade självklart JA och kan nu stolt presentera min allra första tävling här i bloggen!

I samband med den fantastiska butiken "Miss Juniversum.se" så lottas det ut ett stycke spritspåse från Rice med 9 stycken tillhörande munstycken. Allt som behövs för att dekorera kakor, tårtor, muffins och allehanda andra bakverk.
Gör såhär om du vill tävla:

Lägg in bilden nedan (den gula) och texten under på din blogg.
Glöm inte att länka tillbaka till mig och Miss Juniversum.
Skriv sedan ett inlägg på din blogg som innehåller ditt bästa bakrecept. Det kan vara allt från kakor till tårtor, det spelar ingen roll.
Skriv i kommentarsfältet här hos mig att du är med i tävlingen och länka till ditt inlägg.

Om du inte har en blogg så skicka ett mail till FEM personer + mig (lalolandet@gmail.com) där du bifogar bilden nedan, länkar till mig och till Miss Juniversum.se samt skriver ditt favoritrecept. Lämna gärna en kommentar i kommentarsfältet även om du tävlar via mail.
Jag kommer att publicera inkomna mailrecept här på bloggen.

Smarrigast recept vinner. Tävlingen pågår till och med den 25/3. Lycka till!



"Jag är med och tävlar hos Lalolandet, om en Rice-sprits från Miss Juniversum.se
gör det du också"


/Lalolandet!

5 kommentarer:

Ellinor sa...

Vilken rolig tävling! Äntligen en tävling där man faktiskt måste göra något. Självklart vill jag vara med.

Här har du mitt blogginlägg: http://freakbear.blogg.se/2010/march/tavling-hos-lalolandet.html

Rosa Hemmet sa...

klart jag vill vara med och tävla, jag är i stort behov av en sådan sprits då jag alltid brukar använda mig av en plastpåse med avklippt hörn, brukar inte bli så snyggt direkt!

jag har gjort ett inlägg på min blogg också:
http://rosahemmet.blogspot.com/2010/03/tavling-och-superenkelt-recept-pa.html

Jag hoppas på tur och önskar dig en trevlig kväll :)

Marica sa...

Gud vad roligt! Jag skulle verkligen behöva en sprits, klart jag tänker vara med och tävla :)

Emmie sa...

Hurra! precis vad jag behöver!
så klart att jag är med och tävlar!

Här har du mitt bidrag!
http://bakinganddreaming.blogspot.com/2010/03/smarrig-rabarberpaj.html

Fridolin sa...

Klart man måste vara med och tävla! Mitt bidrag finner du här:
http://fridolinfixar.blogspot.com/2010/03/tavling-och-mycket-chokladig-tarta.html