... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

BOKREA



Ingen har väl missat att bokrean drar igång idag, eller gjorde redan inatt ska man kanske säga.
Det brukar vara galet i affärerna såhär första dagen på rean, men jag ska trotsa och ge mig ut i bokdjungeln och hoppas hitta lite roligt och bra. Det är ju även ett ypperligt tillfälle att börja samla på sig födelsedagspresenter och julklappar för året ...

Den som inte vill ge sig ut i trängseln eller snöovädret kan tryggt och lungt med en kopp kaffe i handen klicka hem böckerna via nätet. Bara klicka på bilderna nedan så kommer ni rakt in i bokparadisen:














KOLLA I BOKREAKATALOGER ONLINE
GENOM ATT KLICKA PÅ BILDERNA NEDAN










Ska ni ut och bokfynda idag?


/J

2 kommentarer:

Fridolin sa...

Gud, jag har inte ens haft tid att tänka på bokrea i år. Satt på jobbet till halv sex och efter det hade jag ingen lust allt. Men man borde kanske ta en sväng förbi akademibokhandlen innan jobbet imorn. Tycker i och för sig att bokrean blivit lite samma samma de senaste åren.Tycker att det blivit svårare att hitta något man vill ha. I år har jag nog inte ens fått någon rea-katalog med posten. Säkert snöovädrets fel :(

Lalolandet sa...

Fridolin: Ja, jag håller med om att rean inte alltid är så bra. Känns mer som att de trycker upp "reaböcker" vilket är rätt trist, och som du säger: "samma samma".

Jag hade ögonen på några, men de hittade jag inte och kön var lång och det var varmt och ja...lusten rann av. Men några presenter hittade jag i alla fall. Om du inte orkar ut, så klicka hem dom. Jag ska ut och leta nu =)