... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Slöjddetaljer

Panduro kom med sin för några veckor sedan och nu har även Slöjddetaljer kommit ut med vår och sommarkatalogen. Om du inte har fått den i lådan, eller beställt den så kan du bläddra i den på nätet. Klicka på bilden här nedan så kommer du direkt till katalogen. Den är sprängfylld med roliga, fina och pyssliga saker.

//J

5 kommentarer:

Fridolin sa...

Slöjddetaljer, det är nostalgi. När jag var liten gjorde vi utflykter till Slöjddetaljers butik i Skara och så kunde man gå runt där och klämma på flörtkulor och köpa såna där klistra-på-ögon i plast som har pupiller som rör sig. Det gillade jag. Nästan, men bara nästan lika bra som när mamma hade köpt en JÄTTEpyssellåda från Panduro genom sitt jobb. :)

Lalolandet sa...

Åh, vilken lyx att åka dit. Jag fick åka med mormor (som var dagmamma) till "lageraffären" för pyssel och det var väl nästan samma sak antar jag. Och de där ögonen var hur coola som helst!
Annars älskade jag när mamma kom hem med papper och block från jobbet som dom skulle kastat i vanliga fall. Rita var min grej som liten.

Rosa Hemmet sa...

Slöjddetaljer? har aldrig någonsin hört talas om detta företag faktiskt. haha. verkar ju som att jag är bortkommen. Ska genast checka in dit. Tack så mycket för upplysningen :)

ha det fint!

svartanova sa...

O, deras vårkatalog har jag missat! Tack själv för att du påminde. :)
Ha en trevlig vecka!

Lalolandet sa...

Rosa hemmet: Varsågod =D, happy to help! Åh, då har du mycket roooligt att upptäcka. Det är ju som Panduro typ, men lite mer verktygsinriktat och sen är det billigare på en hel del saker.

Svartanova: Varsågod =D!