... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Snyggaste fodralet ever.

Så fort jag fått upp min ekonomi till en normal och tillfredställande nivå så ska jag köpa mig en ny dator och när jag har min nya dator ska jag jaga rätt på ett sådant här fodral till den....
Det är utan tvekan det ALLRA SNYGGASTE DATACASET NÅGONSIN!
Sen att jag är boknörd kanske framgår av min totala fascination och vördnad inför detta...
Låt oss tillsammans njuta av det i stillhet ... för det är som en uppenbarelse i den modernaste av tappningar!


11 kommentarer:

Ulrika sa...

Helcoolt och snyggt fodral!!! Vill ha!

Jessica sa...

Ulrika: Ja eller hur!!! Det är ju en utopi i datacase som uppenbarat sig.Jag vill också ha =D

Fridolin sa...

Men- det måste ju vara ett geni til lmännsika som kom på denna idé! Smakfull förpackning!

Hanneles bokparadis sa...

läckert

Lalolandet sa...

Fridoloin: ELLER HUR!!!
Förstå...det är genialt. Och inte bara är den snygg och så, den kan säkert skydda mot tjuvar. Ingen stjäl en stor bok liksom.

Hannele: Eller hur. Överst på årets önskelista =)

Lillsnörpa sa...

Jag håller med dig, ÄLSKAR det där fodralet!

Ååååå Wooow!!! Du anar inte hur stolt jag är som är en av dina favoriter! Tusentriljoner tack :)
Kramar från mig!

Metronyx sa...

Avundsjuk vore en understatement

Mamma sa...

Ja det var ett häftigt fodral

Rosa Hemmet sa...

haha hur coolt som helst, ser ju exakt ut som en nött gammal bok! Gillas skarpt! :D

Jul i Laloland sa...

Lillsnörpa: Alla som pysslar så fina saker som du är såklart favvosar =)

Metronyx: Eller hur!
Worth killing for ... i alla fall i talform.

Mamma & Rosa HEmmet: Ja, det är så fint och grymt så det finns faktiskt nästan inga ord...bara orden: VILL HA, kan komma över mina läppar

Karolin sa...

Du MÅSTE visa ponnysarna!

Beträffande fodralet, jag klickade nästan hem det för ett tag sedan, men sedan var frakten typ 50 dollar, och på det tillkommer säkerligen tullavgifter,moms, och postens avgifter. Blir rätt dyrt i slutändan så jag funderar ett tag till. Fast jag behöver verkligen ett fodral, och alla är lättillgängliga är också rätt fula. Åh, nu satte du griller i huvudet på mig igen!