... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Muffinstavla



Efter allt snack i det tidigare inlägget om vitt, så kommer här en nygjord tavla från det Amorskenska hemmet i en kaskad av färg.
Den tillhör köket och ska hängas på väggen, dock vet jag inte riktigt vart ännu, men det kommer.
Tyvärr var det jättesvårt att få en bra bild på den då ramen blänker, men men.

Jag kommer garanterat inhandla fler ramar från Lagerhaus (denna gröna fick jag av min goda vän J. i höstas), och göra ännu fler tavlor till både kök och övriga rum.
Jag har tagit bort glaset och applicerat pärlmuffinsen på en svart kartong i ramen. Sen är det bara att gå loss med fantasin. Vill man inte ha muffins eller pärlplatta så kan man ha tyg eller något annat, bara fantasin sätter gränsen!
//J

4 kommentarer:

Jensan sa...

Snygg sören är den. Dock blir jag lika besviken var gång jag går fram och slickar på glasyren...tvi för PVC!

Jul i Laloland sa...

Trams!



Me like=D

Pysselninja sa...

Så himla fiffigt och fint! :D
Jag har flera likadana tavelramar ifrån Lagerhaus, någon som är violett och några som är blåa och en grön... Det här var en RIKTIGT smart idé! :D
Jag tror minsann att mitt pysselninjiga kök kommer att likna ditt här framöver... ;)

Superfin blogg btw! :D

Jul i Laloland sa...

Pysselninja: Tack!
Åh, vilken ära att sprida det kitshiga kökstavlorna!
Mitt nyaste projekt är likadana ramar fast med Super Mario-figurer, passar i et t80-tals retro, kitsh, tvspelsnörd-hem =D