... är landet där allt går i färg och handlar om framförallt pyssel. Men även om inredning, roliga saker, mysiga saker, vackra ting, fula ting, goda bakade eller lagade saker och en massa annat som sätter guldkant på tillvaron.

Miss Juniversum

Jag har hittat en ny, superrolig, kitshig och underbar affär på nätet som heter
Miss Juniversum. Den finns som affär i Malmö också om man har turen att bo där (ligger på Davidshallsgatan 19) och de har även en blogg där man kan läsa mer: Miss Juniversum

Parollen för affären är: "Roligare presenter, galnare inredning" och det ÄR det verkligen.
Tänkte visa er några (det finns nämligen hur många som helst) av mina favvosaker som jag blivit helt kär i.




Alla bilder kommer från http://www.missjuniversum.se/

Jag har verkligen blivit förälskad i bokstödet och vägglampan. Det ska bli framtida investeringar.
Gå in på Miss Juniversum ni också och berätta sedan va ni fann som ni känner att ni inte kan vara utan =D

//Insnöad i Lalolandet

5 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vad fina prylar, jag älskar oxå den butiken. Paraplyet var gudomligt snyggt :D

Din muffinstavla var verkligen supersöt!

Fridolin sa...

Detta är nog egentligen mer min lillasysters inredningstil än min egen. Hon älskar rosa flamingos och galna prylar. Men jag hittade en hel del gobitar ändå. Den mönstrade plastmattan i rött och orange skulle gärna få bo på min balkong i sommar t.ex. och jag tar gärna en packe femtiotalskort med rolig text.

amma sa...

Jag kan hålla med dig om att bokstödet o vägglampan var fina.

Lalolandet sa...

Rosa hemmet: Ja, paraplyet är fiiiiint. OCh en väldigt bra present att ge bort, alla behöver ju paraflax liksom.

Fridolin: PLastmatta är jag faktiskt på jakt efter till balkongen. Nu har vi visserligen nått slags plasttrall som låg när vi flyttade in, men det är så grått och fult.

amma: eller MAMMA , som jag antar att det ska vara...? Ja, lampan skulle sitta som en smäck i vår hall. Men den vill jag måla om nu.

Hanneles bokparadis sa...

Vilka läckra saker.